4.5
based on 782 reviews

to be honest is the worst pedicure I ever got. I live far away, and I went there cos I work nearby. after I got home one one the gel nails fell off. Now they are all falling off. kinda dissaponted

Ilaria - 3 months ago

Wouldn’t recommend. I was only 5 minutes late, and they refused to do the service I booked. They said they could do a standard French but not a French with different coloured tips, which made no sense. The whole experience felt rushed and unprofessional, as if the priority was fitting in as many clients as possible rather than providing good service. Very disappointing.

Sinead - 3 months ago

Hi Sinead, you were late 10 minutes and we explained that with your extra request for multiple French tips, it would be possible if you were early, however you were late and we offered to do for you only 1 color. We always try to serve our clients best, and we clearly explained that today we were fully booked and the clients after your appointment would also be delayed.

We even offer you to move your appointment even though you were late and we were trying to accommodate all your requests, you were still unhappy. I believe it would be best that you would visit somewhere else in the future because you don’t have respect for our time and service.

L’Oriental Nails - Lashes - Brows (Amsterdam location)

Perfect!

Hortense - 3 months ago

Hi Hortense !

Thank you very much for sharing your feedback. ❤️ We are looking forward to seeing you next month. 🌺

Besides, 𝐢𝐬 𝐢𝐭 𝐩𝐨𝐬𝐢𝐛𝐥𝐞 𝐢𝐟 𝐲𝐨𝐮 𝐜𝐚𝐧 𝐒𝐔𝐏𝐏𝐎𝐑𝐓 𝐔𝐒 𝐭𝐨 𝐥𝐞𝐚𝐯𝐞 𝐚 𝐑𝐀𝐓𝐄 𝐨𝐧 𝐆𝐨𝐨𝐠𝐥𝐞 𝐌𝐚𝐩 𝐯𝐢𝐚 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐥𝐢𝐧𝐤: https://g.page/r/CSCcwTzStn8GEBM/review . We would really appreciate it.

𝐘𝐨𝐮𝐫 𝐡𝐞𝐥𝐩 𝐢𝐬 𝐯𝐞𝐫𝐲 𝐢𝐦𝐩𝐨𝐫𝐭𝐚𝐧𝐭 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐮𝐩𝐩𝐨𝐫𝐭𝐢𝐯𝐞 𝐟𝐨𝐫 𝐮𝐬 𝐭𝐨 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐚 𝐭𝐫𝐮𝐬𝐭𝐟𝐮𝐥 𝐩𝐫𝐨𝐟𝐢𝐥𝐞 𝐨𝐧 𝐆𝐨𝐨𝐠𝐥𝐞 where other clients can also find us. Our salon can grown thanks a lot to your support, Hortense
Thank you very much and really appreciate your help 🙏❤️

L’Oriental Nails - Lashes - Brows (Amsterdam location)

This is my favorite salon. I have been visiting for over a year and always happy on the result

Yfke - 3 months ago

Hi Yfke !

Thank you very much for sharing your feedback. ❤️ We are looking forward to seeing you next month. 🌺

Besides, 𝐢𝐬 𝐢𝐭 𝐩𝐨𝐬𝐢𝐛𝐥𝐞 𝐢𝐟 𝐲𝐨𝐮 𝐜𝐚𝐧 𝐒𝐔𝐏𝐏𝐎𝐑𝐓 𝐔𝐒 𝐭𝐨 𝐥𝐞𝐚𝐯𝐞 𝐚 𝐑𝐀𝐓𝐄 𝐨𝐧 𝐆𝐨𝐨𝐠𝐥𝐞 𝐌𝐚𝐩 𝐯𝐢𝐚 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐥𝐢𝐧𝐤: https://g.page/r/CSCcwTzStn8GEBM/review . We would really appreciate it.

𝐘𝐨𝐮𝐫 𝐡𝐞𝐥𝐩 𝐢𝐬 𝐯𝐞𝐫𝐲 𝐢𝐦𝐩𝐨𝐫𝐭𝐚𝐧𝐭 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐮𝐩𝐩𝐨𝐫𝐭𝐢𝐯𝐞 𝐟𝐨𝐫 𝐮𝐬 𝐭𝐨 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐚 𝐭𝐫𝐮𝐬𝐭𝐟𝐮𝐥 𝐩𝐫𝐨𝐟𝐢𝐥𝐞 𝐨𝐧 𝐆𝐨𝐨𝐠𝐥𝐞 where other clients can also find us. Our salon can grown thanks a lot to your support, Yfke
Thank you very much and really appreciate your help 🙏❤️

L’Oriental Nails - Lashes - Brows (Amsterdam location)

Top service

Marijn - 3 months ago

Hi Marjin !

Thank you very much for sharing your feedback. ❤️ We are looking forward to seeing you next month. 🌺

Besides, 𝐢𝐬 𝐢𝐭 𝐩𝐨𝐬𝐢𝐛𝐥𝐞 𝐢𝐟 𝐲𝐨𝐮 𝐜𝐚𝐧 𝐒𝐔𝐏𝐏𝐎𝐑𝐓 𝐔𝐒 𝐭𝐨 𝐥𝐞𝐚𝐯𝐞 𝐚 𝐑𝐀𝐓𝐄 𝐨𝐧 𝐆𝐨𝐨𝐠𝐥𝐞 𝐌𝐚𝐩 𝐯𝐢𝐚 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐥𝐢𝐧𝐤: https://g.page/r/CSCcwTzStn8GEBM/review . We would really appreciate it.

𝐘𝐨𝐮𝐫 𝐡𝐞𝐥𝐩 𝐢𝐬 𝐯𝐞𝐫𝐲 𝐢𝐦𝐩𝐨𝐫𝐭𝐚𝐧𝐭 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐮𝐩𝐩𝐨𝐫𝐭𝐢𝐯𝐞 𝐟𝐨𝐫 𝐮𝐬 𝐭𝐨 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐚 𝐭𝐫𝐮𝐬𝐭𝐟𝐮𝐥 𝐩𝐫𝐨𝐟𝐢𝐥𝐞 𝐨𝐧 𝐆𝐨𝐨𝐠𝐥𝐞 where other clients can also find us. Our salon can grown thanks a lot to your support, Marjin
Thank you very much and really appreciate your help 🙏❤️

L’Oriental Nails - Lashes - Brows (Amsterdam location)

Perfect summer nails

Rosa - 3 months ago

Hi Rosa !

Thank you very much for sharing your feedback. ❤️ We are looking forward to seeing you next month. 🌺

Besides, 𝐢𝐬 𝐢𝐭 𝐩𝐨𝐬𝐢𝐛𝐥𝐞 𝐢𝐟 𝐲𝐨𝐮 𝐜𝐚𝐧 𝐒𝐔𝐏𝐏𝐎𝐑𝐓 𝐔𝐒 𝐭𝐨 𝐥𝐞𝐚𝐯𝐞 𝐚 𝐑𝐀𝐓𝐄 𝐨𝐧 𝐆𝐨𝐨𝐠𝐥𝐞 𝐌𝐚𝐩 𝐯𝐢𝐚 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐥𝐢𝐧𝐤: https://g.page/r/CSCcwTzStn8GEBM/review . We would really appreciate it.

𝐘𝐨𝐮𝐫 𝐡𝐞𝐥𝐩 𝐢𝐬 𝐯𝐞𝐫𝐲 𝐢𝐦𝐩𝐨𝐫𝐭𝐚𝐧𝐭 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐮𝐩𝐩𝐨𝐫𝐭𝐢𝐯𝐞 𝐟𝐨𝐫 𝐮𝐬 𝐭𝐨 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐚 𝐭𝐫𝐮𝐬𝐭𝐟𝐮𝐥 𝐩𝐫𝐨𝐟𝐢𝐥𝐞 𝐨𝐧 𝐆𝐨𝐨𝐠𝐥𝐞 where other clients can also find us. Our salon can grown thanks a lot to your support, Rosa
Thank you very much and really appreciate your help 🙏❤️

L’Oriental Nails - Lashes - Brows (Amsterdam location)

I paid €110 for a mani-pedi, which felt expensive given the result. I sustained minor injuries to both my toes and fingers during the service. The nail shape was inconsistent (I asked for rounded, but only some were), and lengths varied noticeably between nails. The polish looked as if it had already been on for a week. Communication was also difficult, as my technician didn’t speak English and colleagues were too busy to help translate. They waived the polish charge, but I wouldn’t return.

Cindy - 3 months ago
Esther - 3 months ago

Vriendelijke en deskundige medewerkers!

Nina - 3 months ago

Hi Nina !

Thank you very much for sharing your feedback. ❤️ We are looking forward to seeing you next month. 🌺

Besides, 𝐢𝐬 𝐢𝐭 𝐩𝐨𝐬𝐢𝐛𝐥𝐞 𝐢𝐟 𝐲𝐨𝐮 𝐜𝐚𝐧 𝐒𝐔𝐏𝐏𝐎𝐑𝐓 𝐔𝐒 𝐭𝐨 𝐥𝐞𝐚𝐯𝐞 𝐚 𝐑𝐀𝐓𝐄 𝐨𝐧 𝐆𝐨𝐨𝐠𝐥𝐞 𝐌𝐚𝐩 𝐯𝐢𝐚 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐥𝐢𝐧𝐤: https://g.page/r/CSCcwTzStn8GEBM/review . We would really appreciate it.

𝐘𝐨𝐮𝐫 𝐡𝐞𝐥𝐩 𝐢𝐬 𝐯𝐞𝐫𝐲 𝐢𝐦𝐩𝐨𝐫𝐭𝐚𝐧𝐭 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐮𝐩𝐩𝐨𝐫𝐭𝐢𝐯𝐞 𝐟𝐨𝐫 𝐮𝐬 𝐭𝐨 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐚 𝐭𝐫𝐮𝐬𝐭𝐟𝐮𝐥 𝐩𝐫𝐨𝐟𝐢𝐥𝐞 𝐨𝐧 𝐆𝐨𝐨𝐠𝐥𝐞 where other clients can also find us. Our salon can grown thanks a lot to your support, Nina
Thank you very much and really appreciate your help 🙏❤️

L’Oriental Nails - Lashes - Brows (Amsterdam location)
Sophia - 3 months ago